четвер, 5 травня 2016 р.

Благоустрій бібліотечного подвір'я

     Двір установи  – обов'язковий атрибут практично кожної установи. Бібліотечне подвір'я – це те, що першим побачить користувач бібліотеки, завітавши до неї.
   Наша бібліотека долучилася до обласної   акції  «Бібліотечне подвір'я: фасад і міні-сад».
    У кожного своя особиста думка про красу.... Квіти – окраса життя. Не один раз влітку ми зупиняємо погляд на клумбах. Ці маленькі чарівні куточки природи є справжніми відбитками культури їх господарів, дзеркальним відображенням їх охайності, смаку.  Клумби є окрасою не лише клубної  території, а й усієї вулиці. Тому бібліотечні та клубні працівники  відновили клумби на своєму подвір'ї.  



   Краса і естетичний вигляд бібліотечного подвір'я несе гармонію у життя. Упорядкована територія сприяє повноцінному відпочинку користувачів, прищеплює їм любов до природи, вчить дбайливо ставитися до зелених насаджень, привчає до охайності і порядку.
   В цілому бібліотечне подвір'я радує око бібліотекарів і користувачів протягом усього теплого періоду з квітня по жовтень.

 Для цього бібліотекарі підбирають рослини, здатні цвісти одні за одними.  Буйним цвітом цвістиме калина,


туя  в спекотну погоду зробить холодок, а ялинка в міні саду залишатиметься ошатною і красивою цілий рік і чекатиме свого часу – зими, коли вона особливо прекрасна засніжена.
      Озеленення та благоустрій території принесе користь не лише теперішнім, а й майбутнім поколінням.

Немає коментарів:

Дописати коментар