середу, 10 жовтня 2018 р.

Здоровий спосіб життя і як його вести?

      Здоров’я – це безцінний дар, який подарований людині природою та Богом.  Природа створила все, щоб людина була щасливою. Яскраве сонце, чисту воду, чарівні квіти, хвилі достиглого жита, тьохкання соловейка в лузі і нас людей – сильних, здорових, розумних. І в цьому житті кожній людині доводиться вибирати: Бути здоровим і щасливим чи хворим і нещасним? Звичайно, краще бути здоровим і щасливим. Бо немає нічого ціннішого за життя і здоров’я. Зрозуміти про те, чого не треба робити, щоб не втратити  здоров’я допомогла учням виставка - роздум «Не зламай свою долю» ,яка влаштована на абонементі Перегінської міської бібліотеки. На ній  представлені видання, які допомагають зрозуміти, що шкідливі звички не можуть дарувати радості, дарувати гарне майбутнє. Тому треба  бути розумними, обачними і не забувати про страшні наслідки.
    З учнями 9 класу працівники бібліотеки провели пізнавальний урок «Здоровий спосіб життя і як його вести?». 
  Бібліотекар Лідія Мельник обговорила з учнями питання дотримання здорового способу життя і звернула увагу на актуальні акценти піднятого питання.  Також зауважила, що здоров’я  потрібно заслужити постійною роботою над собою, над своїм розумом, над своїм тілом, над своїми звичками. Змарнувати здоров’я легко, а повернути його дуже й дуже складно. Тому треба  бути розумними і обачними. Знайти в собі сили загасити  жагу підступного бажання, яке може зруйнувати майбутнє. 

Немає коментарів:

Дописати коментар